Fräch ;)

Hej bloggen !
Har inte bloggat på typ flera dagar nej men det är väl iaf 2 ?
Aja ska berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna!
Torsdag,Då sov Jessica Persika Päron Pung här & vi hade sjukt kul. Vi köpte Monster världens besvikelse.. I den jag köpte var det ingen kolsyra :o det var som att dricka vanlig juice. Aja det var iaf inte äckligt !
Fredag, Morgonen började sjukt bra med att mamma kom & sa att hon varit och hämtat ut ett stort paket. ;)
Det var min efterlängtade longboard och mina hörlurar * Happy Face * :D
Sen så kollade jag & Jessica på skräckfilmer tills vi gick & mötte Jennifer. Vi hade det riktigt kul, vi var ner på campingen & åkte bräda & grillade korv gött. ;) Sen på kvällen så följde jag & Jessica med Jennifer hem & så sov vi där & det var också sjukt kul.
Lördag, Ja jag var med Jessica ett tag & vi kollade på massa skräckfilmer och sånt, sen åkte hon hem & då satt jag bara vid datorn.
Och ja så har dagarna sett ut !
Idag så har jag inte gjort nånting bara duschat, lyssnat på musik & kollat tv!
Blir snart att laga mat för mamma e borta på krysning, så jag e hemma själv idag & inatt kul kul. :D
I morgon är det ju skola igen -.-' Jag orkar verkligen inte men men jag har inget va.
ääh nu blev det här inlägget verkligen långt och jag orkar inte skriva mer nu så hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0