Busigt

Hejsan !
Som ni nu redan vet eller ja om ni kollade på min videoblogg så var jag ju alldeles nyss ute och sprang, va inte så jätte jobbigt trodde jag skulle dö men det var skönt att få röra lite på sig! Men det jobbigaste med hela var att gå upp men haha ja får man sånna ryck vid 2 på natten så får man väl de då hehe.
Ja ska nog snart ta och äta lite, sen hoppa in i duschen senare nu på morgon kvisten haha nej men typ vid 10 11 ska jag följa med mamma till Ica Maxi,sen hjälpa till att köra in min moppe i garaget & sen efter det ska jag möta Sara och så ska vi dra och sola och sist men inte minst så ska jag packa, har ju inte skrivit det tidigare men det är så att jag & Sara drar till Småland i morgon, vi ska ju till vilda vestern High chaparral ;) 
Kommer nog bli grymt kul eller ja det får vi hoppas men jag tror !
Men nu ska jag kolla lite på tv,äta nått sen duscha så skriver mer senare !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0