Dagen !

 Hej ni vet säkert vad jag tänkte skriva så ja förlåt iaf! :)
Men iaf tänkte skriva lite om dagen idag !
Den började med att jag vaknade och fixade mig och så för vi hade skolfotto idag och japp självklart så ser man ut som en ko!! :)
och ja efter det så gjorde vi ju bara det vanliga i skolan, sen vid 2 fick vi sluta och då drog jag & Sarisen till Tobban kul som satan haha sen efter de hem till mig och packade lite sen drog vi till henne och åt glass mumsigt  & efter det så drog jag hem!
Ja vi har ju varit ut på en cykeltur också med våra fina cykelhjälmar som vi ska ha i morgon för i morgon ska våran klass cykla till Mora -.-'
HAHa men de blir nog kul ändå tror jag nog ;)
sen efter det blir det shopping med Sarisen kuuuul :D
Men ja iaf och snart så ska jag nog snacka med Evelina i telefon & sen kolla film + sova !
Och så har min dag sett ut på ett ungefär !
+ att ni vet lite om i morgon också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0