Min Dag

Hej, jag vet att det varit jätte dålig uppdatering idag men det är för jag inte varit hemma ! :)
Så tänkte skriva lite om dagen nu! 
Ja det började med som vanligt att jag vaknade och gick upp & så fixade mig och sånna saker.
Sen så drog jag och Sara till skolan med cykelhjälmarna på också duktiga lagliga flickor vi är! ;)
Men iaf efter de så började färden mot Mora med klassen och ja kul var de men jävligt drygt...Men det gick finemang! :D
När vi kom till Mora så gick vi till tingshuset eller vad det heter, haha var ganska tråkigt där & efter det drog vi till Mora badhus men jag & mina två brudar badade inte hihih vi fick dra in till '' stan '' och shoppa istället ^^
Så hade tänkt visa er sen vad jag köpte för skojjsigt! :)
Men ja sen så kom mamma och hämta mig & Sarisen sen så drog vi till Ica Maxi och fixade världens snyggaste sminkning jag lovar ni ska få se! ;)
Fixade nytt pass gjorde jag också!
Och ja de var allt '' kul '' som hänt idag eller nått.
Nu kommer biiiiilder :D
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0