Min Dag

Hej, dålig uppdatering som ni kanske märkt ?
Jaja, tänkte iaf nu skriva lite om min dag !
Den började med att jag vaknade och så åkte jag till Mamma & hämtade fotbolls grejjerna sen for jag & Evelina ner till Lillåvallen & därifrån så åkte vi till Idre ;) 
Och där hade vi match, tyckte vi var sjukt duktiga vi förlora iaf inte men det blev oavgjort så det är inte så kul de heller man vill ju vinna, men ja som sakt vi förlorade ju iaf inte! :)
Det slutade 2-2 till er som undrade!
Men iaf sen så drog jag till mamma sen när vi kommit tillbaks till Orsa & hon körde mig hem till pappa, sen har jag bara kollat film & ätit pankakor & ska snart hoppa in i duschen och frächa till mig! :)
Så japp de är så min dag har sett ut på ett ungefär.
Har inte tagit nå bilder & ni får ingen bild på mig just nu heller för är så jävla äcklig och ofräch!
Men ni får ha det så jätte bra så skriver jag mer senare. 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0