Dag 01 – Om mig

Ja jag tänkte då skriva lite om mig själv !
Jag är en glad tjej på 14 sommrar haha jo men de är jag, jag bor i Orsa som ligger i Dalarna. 
Mina föräldrar en skilda, dom skildes när jag var ungefär 2 år gammal så jag minns inte så mycket av det! 
Min bästaste bästis heter Sara, vi har snart varit bästisar i 5 år, inte illa de inte ;)
Jag har två katter som heter Murre & Flisan jag har en bror också som är 11 han heter Ronnie.
Jag heter Caroline men kallas för Carro.
På fritiden är jag mycket med kompisar och så, på sommrarna spelar jag fotboll & är ute.
Jag är inte så bra i skolan men ska ta tag i det efter jul. Jag går i 8an på Orsaskolan, jag fyller 15 den 23dje Juni!
Mer en så kom jag faktiskt inte på att skriva om mig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0