Mitt 2012

Vi kan börja med att jag köpte min älskling :*
Gick ut 7an! :)
Åkte Frittfall på grönan för första gången i mitt liv! :D
Jag blev kär i Justin Bieber :*
Var på Fotbolls cup i Malung med världens bästa lag :*
Solade och typ badade mycket med mina fina vänner :*
Var på Coz :*
Kollade på Loreen men bästavännen :*
Inte de bästa men har börja röka..
:*
Åkte till High chaparall med bästavännen ;*
Gjorde Rosa Dip Dye :*
Så Piercade jag tungan också ;*
Gjorde Lila Dip Dye:*
Jag Piercade övre örat! :)
Tältade en vecka med Sarisen :*
Cyklade till Mora :)
Hade en helt sagolik dag med bästavän :*
Åkte till Mora med Bästavän som tog moppekort :*
 
Träffat en underbar kille men tappa kontakten med honnom lika fort...
Festat ;*
 
Men har också hittat min fina bebiiis som betyder allt och lite till för mig,som även är min bästastevän  älskar dig Jessica <3
Vi två föralltid :* 
 
Det var väl lite av mitt 2012 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0