Kände för att slänga in ett inlägg till här ;)
Just nu ligger jag fortfarande i min säng & gör inget speciellt, ska väll ta och göra lite läxor snart och så sen blir det nog att sova är sjukt trött redan nu !
I morgon blir det att gå till skolan med snälla Linn som orkar gå med mig ;)
har inget busskort och det är inte kul. Känner mig jätte fattig när jag inte har en enda krona, inget busskort, inget gymkort nä ja har inget jo just det inga pengar på mobilen heller -.-'
inte kul att vara jag nu asså..Men sånt e livet, sånt e livet så mycket falskhet bor det här ;)
hehe!
Asså gud har sån jäkla lust att träna men näää då ska den där pip saken vara slut -.-'
blir så irriterad men men nu ska jag inte slösa på er tid mer så ja vi hörs ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0