Mini shopping

Hej bloggen , uppdateringen får vara lite dålig idag men ja vem bryr sig?
Kvällen/Natten hos Martin igår va fett kung gick ju lite villt till hehe ;)
Men iaf idag så var jag & Sara in till Borlänge & där köpte jag bara en Bh från Lindex kostade 150 :-
Men är riktigt nöjd endå jo just det 3 par trosor också men jag fick alla hehe ;)
så ja detta är nog första gången på hur länge som helst som jg har 290 kr kvar & sen fick jag ju en 100 av mammas kompis idag också så har närstan 400 spänn inte illa säger jag bara!
Så på Måndag drar jag & Sara in till Mora ska handla lite till. :)
Men här kommer bild på bh:n som jag köpte !
Kunde inte lägga in egen bild för det går inte att ladda över bilderna från kameran till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0