Fräch eller nått sånt?

Hej Hej !
Nyss duschat så nu känner jag mig fräch *stavning?* igen hehe.Men iaf i morogn är det Onsdag & vi har skridskor på iderotten mhh kul ..? HAHA nä -.-'.
Men ja jag kanske ska skriva lite om min dag ? jo så här är det först så åkte ju jag till skolan & var där ända till halv 4 *tortyr* usch :( men ja efter det så gick jag & min älskade gunnar till konsum för han skulle köpa nå skit,sen gick vi hem till mig. Hemma hos mig så gjorde vi inte speciellt mycket , vi kollade på tv & ja var inne på mitt rum !
Dagen har väll varit okej förutom att skolan höll på så länge men annars har den varit goodie. :D
Men iaf tog inte några bilder idag för jag fastnade verkligen inte på bild. :( eller haha det brukar jag inte göra heller och så var det med den saken.
Hade tänkt börja med att göra videoinlägg vad sägs om det ?
oh juste skulle länka lite bloggar också !
Vi börjar väll med min man Gunnar ;)
http://ssarahhs.blogg.se/ <--- Värd att kollas jag svär ni kommer inte bli besvikna ;)
Sen så skulle jag ju länka min kompis Jessicas blogg också är här får ni den !
http://jessicaslillaliv.blogg.se/ <---- också värd att kollas :D
Men nu orkar jag inte skriva mer !
hihi Älskar dig Gunnar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0