Hemma.

Hej Bloggen!
kom hem för ca 50 minuter sen eller nått,idag så har jag ju varit i skolan & det var väll okej. Men iaf efter skolan följde jag med Sara till Caron hon skulle sola och efter det gick jag hem, kul liv jag har..
Så ja när jag kom så hade min snälla mamma köpt en ny töjning åt mig för min vita som jag köpte gick ju sönder men det är svårare att få i den här eftersom den är större den jag hade innan var 2,5 mm & den jag har nu är 3 mm eller nått jag vet inte ?
aja här kommer lite bilder på mig just nu !
Ja körde på att va osminkad idag & det var sjukt skönt . :)
Sen fick ni ju en bild på min nya töjning dock har jag inte fårr i den helt en men snart så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0