Hemma !

Hej bloggen !
Kom hem för en liten stund sen, och ja som ni märker så har det varit dålig uppdatering idag det är bara för att i morse så försov jag mig vaknade klockan 07.00 och jag får ju lov att gå till bussen typ 07.20 eller nått sånt så det blev ju lite bråttom i dag men jag hann som tur va. :)
Men som sakt så kom jag hem för en liten stund sen & har inte hunnit gjort så mycker förutom att käkat lite och sånt!
Snart så ska jag nog åka förbi min mamma och hämta mina skridskor & ett par byxor för vi har ju skridskor på idrotten i morgon men en sak som e bra med i morgon de är att vi får sovmorgon till halv 10. :)
Men nu ska jag inte skriva speciellt mycket mer för jag har inget mer att skriva förutom att jag slänger in ett litet inlägg senare idag ! :)
Bjuder på en bild på mig just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0