JagHarTråkigt :(

Hejsan svejsan. :)
Tänkte bara säga att man troligtvis ska börja på Thaiboxning med Linn längtar :)
Men sen ska jag ju böra på Street Jazz Dance också,med Linn ofc ;)
Men iaf just nu sitter jag här i min ensamhet & gör inte speciellt mycket hade väll tänkt att gå & kolla om det blir nått bra på tv ikväll som jag tror det inte blir .. eller jo det blir ju mammor & minimodeller eller vad det heter. :)
Men så ja nu vet ni det & jag vet att min uppdatering inte är världens bästa men det får ni leva med ;)
Men nu så ska jag inte slösa mer på eran tid så jag skriver mer senare !
'
Hade inga nya bilder & jag ser ut som en påse hund skit just nu så att det blev en bild ifrån nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0