Tråk

Hej bloggen !
Sitter just nu på mitt rum hemma hos pappa och har tråkigt & ont i magen. :(
Jag & Sara har käkat så jag fick ångest så nu blir det aldrig en till munk.. :o
Men iaf idag så har jag varit i skolan ganska chill dag förutom att vi kom lite sent så att ahaha ja men annars så har dagen varit okej tycker jag faktiskt ! :D
Men sen så efter skolan så tog jag & Sara bussen och åkte hem till henne * som vanligt * och det var där allting började vi började äta som vi aldrig sett mat förut..
Aja senare idag så blir det väll inte speciellt mycket ska väll snart sova tror jag börjar bli ganksa trött, kanske ska spela lit sims innan ? Jo det ska jag ! :)
Så att ja, nu ska jag ta att spela lite så vi hörs i morgon ! :)
Kisses ;)
- Ni får ingen bild på mig just nu för jag ser ut som en påse hund skit -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0