...

HAHA hej gud jag känner att jag börjar så här i varje inlägg men, dålig uppdatering har det varit idag men de är bara för att jag inte haft tid idag, Vaknade först vid kvart över 1 typ och då gick jag upp & gjorde lite god frukost och så. Efter det så började jag fixa mig lite snabbt & så sen åkte jag,mamma & bror till Mora men köpte inget vi var åt på kinesen eller vad det heter ;)
Men sen när jag kom hem så kom Evelina och vi drog på fotbollsträningen som började idag kul :D
Det var lite jobbigt också för hade ju ätit som en jävla häst innan så fick nästan gå iväg och spy haha :(
Men nästa gång blire najs ;)
och sen var jag med Evelina till typ halv 9 sen gick jag hem och nu ligger jag i sängen och tror jag kommer d har så sjukt ont i magen.. :(
Men ska nog ta och bögla på en film nu, så detta blir sista inlägget för ikväll bara så ni vet de!
Puss & Kram.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0