:)

Hejsan !
Nyss kollat på en film med mamma vet inte vad det var för nån men bra var den iaf. :)
har varit ganska dålig uppdatering idag men har typ inte varit hemma, först var jag ju i Mora med mamma & bror mysigt men blev lite sur för skulle köpa världens snyggaste skor men då finns dom inte kvar i min storlek längre :(
Men ja sen när jag kom hem så följde jag mamma och handla lite och så!
Senare på kvällen fram mot halv 10 så gick jag och mötte Jennifer och va med henne en stund kul :)
Länge sen vi va, så de va trevlans ;)
Så ska snart ta och lägga mig ska ju upp ganska tidigt i morgon och följa mamma nånstans och så ska jag städa mitt rum lite innan Sofia kommer! :D
så God natt på er ;)
Puss & Kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0