Hemma

Godkväll bloggen ;)
Just nu sitter jag & gör inte så speciellt mycket !
Har varit ganska dålig uppdatering idag men det beror på att jag inte varit hemma, men kan skriva lite om min dag om ni nu vill läsa det så klart! :)
Iaf min morgon började med att jag vaknade & fixade mig lite snabbt och sånt sen så följde jag med min mamma in till Mora sjukt mysigt hade vi, men ni får bilder på vad jag köpte sen i ett annat inlägg! men iaf efter det när jag kom hem så mötte jag Sara och vi drog ner på campingen och mötte Jessica & Evelina och så satt vi där och pratade och hade det trevligt, solade gjorde vi också och badade fötterna! :)
Efter det så åkte jag & Sara till finntjärn och badade, haha årets första dopp ;) 
men så solade vi lite också, sen drog vi hem. 
När jag kom hem så bakade jag världens godaste rabarberpaj ^^ 
men usch nu orkar jag inte skriva mer.. haha långt inlägg idag men så kan det va ibland !
men ska nog ta & fixa naglarna lite nu, har inget annat för mig. :)
Men skriver mer senare !
puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0