Min vecka

Tänkte skriva lite om min vecka för det har varit så otroligt dålig uppdatering här men iaf, nu kommer ni få veta lite! :)
 
 Onsdag: Va jag på Orsa yran med Sara,Jessica & Evelina sjukt kul hade vi. Efter det så åkte jag till Jennifer och sov där och fick ett paket tack så jätte mycket! :)
 
 
Torsdag: Då åkte jag hem från Jennifer, och mötte sara vi skulle egentligen till Mora men vi orka inte så vi gjorde inte så mycket tror jag ? haha !
 
 
 
Fredag: Va ju igår! ;) Men då var jag på coz men dom bästa, gud va kul vi hade där ;) Träffade ju på några killar också hihihihi ^^ Sen efter det så sov jag hos Sara mys! :)

Och så idag så har jag bara suttit hemma typ men ska nog dra till Sara tile senare ikväll & kolla på film och mysa ! :)
 
Och ja så har min vecka sett ut på ett ungefär! :)
Hoppas ni har haft det jätte bra i veckan också! :D
Men skriver mer senare, puss och kram <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0