om morgon dagen

Hej hej en lagomt trött tjej här..
Nej men ja iaf i morgon blir det ju skola usch men ska bli skönt att få komma ut har suttit inne hela veckan usch känns som om jag håller på att rutna eller nått?
Ja och så efter skolan drar jag och Sara in till Mora och shoppar lite kommer bli fett kul, det var verkligen längesen jag var in till Mora och shoppade så det känns bra.
Sen i morgon kväll så sover jag kvar hos Sara och vad vi gör det får ni veta då ;)
Men ja det är ju lite om vad som kommer hända i morgon iaf, för jag vet inte om jag orkar hålla bloggen så uppdaterad i morgon eftersom det är skola och allt men vi får väll hoppas att jag hinner göra några inlägg iaf. :)
Aja nu ska jag ta och hitta på nått att göra så vi hörs senare !
Puss & Kram <3
En liten gammal bild så fär på mig och min underbara kärlek :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0