Tjockis Dag

Hej Hej alla söta läsare :)
Asså herremin gud är så sjukt sugen på godis,chips,glass,Ben & Jerry'S åååhh det skulle vart en dröm just nu.. men jag har inget av det nepp :(
Får väl gå och ta mig en kopp te istället då !
Iaf nyss duschat så nu känner jag mig fräch igen, blir kanske att följa med mamma till Ica och handla lite senare & så. Känns riktigt skönt att bara få vara hemma och ta det lungt, är inte lika hes och så som jag var igår usch lät som en kåt gammal gubbe.. :(
haha onödig fakta !!! :D
Men ja nu ska jag gå och koka mig en kopp te & sen ladda ner film och bara mysa tror jag nog.
Skriver mer sen + att ni får ingen bild på mig just nu för jag ser ut som ko bajs. :D
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0