Dunka

Hejsan!
Sjukt dålig uppdatering det har varit men har liksom inte haft til har varit med Jessica typ hela veckan hehe! :)
Men iaf tänkte skriva lite om vad jag gjort dom senaste dagarna, så i Onsdags så var jag i skolan som vanligt och så efter skolan så var jag med Jessica en stund sen sov hon hos mig till Torsdagen, och på Torsdagen så var vi i skolan gymmade och lite sånt sen sov hon här igen till Fredagen, på Fredagen så var vi typ ute en stund och så var vi med Fredrik men sen gick vi hem till mig och så sov hon här en natt till, och på Lördagen igår asså så var jag & Jessica med Jesper & Marcus en stund på kvällen, kollade lite film och åt godis och så! och ja Jessica sov här ennu en natt haha ;)
Så idag så åkte Jessica hem och ja de var väl lite om dom dagarna!
Lite senare idag kanske man ska dra till pappa och fira han det är ju liksom farsdag idag så ja de e ju självklart!
Efter det så ska jag dra till Gunnar, har saknat dig så otroligt mycket bästavän :* <3

Men här kommer lite bilder !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0