Frågor, ska börja uppdatera!

BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? Yes

Snusat?  Ja

Däckat? Ja

Tycker du att det är coolt att supa? Johoorruu 

Kysst en främling? Ja

Gjort ett sugmärke? Ja

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nä

Gråtit inför mer än 10 personer? Vet inte kanske ? 

Smygit ut? Ja

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Ja

Sovit bredvid någon av samma kön? jaa

Sovit brevid någon av motsatt kön? jaa

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Nö

Gråtit dig till sömns? jaa

Gråtit framför någon du älskar? Nej

Vaknat av att du gråter? aa

Skrikit ord som hora och slampa till någon? Joda men bara till min man gunnar ;)

Slagit någon på skoj? Jajemän 

Blivit slagen på skoj? haha aah

Varit på sol semester? Ja!

Badat i havet? Yes

Har haft snöbollskrig? aah

Inte sovit på en hel natt? Ja

Varit på sjukhuset? Ja

Sovit i över 12 timmar? Ja

Sett en film mer än 10 ggr? Nej eller jag vet inte?

Varit ute en hel natt? Ja

Bråkat med en vän? Ja

 
UTSEENDE

Hur lång är du? 1.65

Ögonfärg? Blå

Hårfärg? Mörkbrunt

Stil? Lodis ;) nej men min egen skulle jag väl tro!

Är du nöjd med ditt utseende? ibland !

Är du mogen? njae ibland kanske !

 

FRITID

Du har varit på läger? Ja

Du kör handboll/basket? Nej

Du kör fotboll/innebandy? Fotboll (L)

Du är ofta med kompisar? Ja

 

DU TYCKER OM ATT...

Kramas? ja

Kyssas? yes

Prata? jaaa

Sova? självklart

Gå upp tidigt? Nej vem gör de? 

Lyssna på musik? Självklart!

Vara ensam? nej!

Att vara kär?  jaa :D

Vara i skolan? nej

Kolla på film? aa

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? Varje/varannan dag typ 

Använder du deo? Ja

Brukar du borsta tänderna varje dag? Ja

Använder du parfym? Ja!!!

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? Fiiiint

När kramade du någon sist? För typ nån timme sen

Saknar du någon speciell person? Ja

Har du svårt för att bli kär? Nej!

Är du singel? Ja..
När fick du senast en komplimang? Jag vet inte!

 

HAR DU NÅGONSIN...

Varit medvetslös: Nej! :)

Hånglat med nån riktigt ful: gud ja :O

Hånglat med fler än 50 pers: Njae tror inte så många men man vet aldrig ;)

Gjort något riktigt dumt: Ja

Gjort något du verkligen ångrar: Ja

Varit nykter på någon nyårsafton: Ja

Åkt ambulans: Nej :)

Gjort nåt olagligt: haha ja!

Skämts över dina föräldrar: Ibland men älskar dom hur pinsamma dom kan va !

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja

Tagit droger: Nej

Vilka kläder sover du i: Trosor & typ tröja?

Vad hatar du verkligen? Löngnare !

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja

Är du ensam nu: Ja..

Vill du gifta dig: i framtiden ja

Vill du ha barn? ja nångång kanske

 
SENASTE PERSONEN SOM...

Sov i din säng: P-mannen ;)

Såg dig gråta: Jag vet inte !

Fick dig att gråta: ..

Smsade dig senast: P-mannen <3

Kramade dig: Sara :*

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: Nö

Kramat någon: Ja

Pussat någon: Ja

Köpt någonting: Ja

Sjungit: Ja

Saknat någon? Ja

 

HAR JAG?

Digitalkamera: Ja

Telefon på rummet: Nej

Egen dator: Ja

Könssjukdom: nej !

Bra kompisar: Ja dom bästa <3

Tar du receptbelagda mediciner: Nej

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? cola

Tv/Data? Data

Blå/Rosa? rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0