Godmorgon sötnosar

Godmorgon !
Har precis vaknat klätt på mig & hämtat lite frukost! :)
Asså jag vet inte men jag har tydligen blivit halv laktosintolerant.. :s
Och det är att jag tål inte mjölkprodukter och sånt på Morgonen men senare på dagen så är det inga problem alls att dricka ett vanligt glas med mjölk.. Konstigt..
Men ja iaf så är det ju Fredag idag och det är ju super bra! :D
Efter skolan idag så ska jag hem & städa mitt rum lite gjorde ju aldrig det igår! :P
Sen så kommer nog Jessica hit eller så skulle jag till henne men hur somhelst så ska hon iaf sova hos mig idag :)
Myysss :*
Och vad vi hittar på får vi se sen ;)
Men nu måste jag äta klart så skriver mer senare !
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0