Bästaste vännen 4 life :*

Sara Anna Södersten ! <3
 
Jag älskar dig så sjukt mycket syster du är det bästa jag har utan dig vid min sida skulle jag inte leva länge.
4 år tillsammans och många fler ska det bli du är min bästa vän & jag älskar dig!
Alla våra resor och våra minnen dom kommer man aldrig glömma och då menar jag aldrig. Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor du är speciell inte som alla andra du har ett hjärta av guld. Du finns alltid för mig & jag ska alltid finnas för dig. Alltså Sara du är helt underbar du är min andra halva du är mitt allt . 
Utan dig är jag ingenting och jag hoppas att det alltid kommer vara du & jag !
Den bästa dagen i mitt liv var då du och jag gick med varandra på skoljoggen och vi sa att vi skulle dela bästis halsband det var i klass 4 ett minne jag alltid kommer komma ihåg.
Jag kommer aldrig att glömma dig !
Du är den som har störst plats i mitt hjärta får jag välja nått som jag verkligen behöver så är det du enda till livet är över!
Vi har bråkat med varandra, 
Vi har skrattat tillsammans .
Vi har delat tårar tillsammans !
Men du är min blodsyster och du betyder allt.
Hur mycket vi en bråkar så vill jag att du ska veta att jag älskar dig lika mycket för det.
Jag finns alltid för dig vad som än händer du vet att du kan snacka med mig om du mår dåligt !
Syster du är det bästa som finns .
Du och jag har växt upp tillsammans!
Bara jag har dig vid min sida så bryr jag mig inte om vad andra säger!
Sara + Carro = Föralltid <3
Du & Jag varje dag det är så det ska va !
Syster oh syster du är det bästa jag har, Syster oh syster du lyser upp mina dar, Syster oh syster jag hoppas att du alltid finns kvar !
Du är som mitt försvar.
Sara Södersten du är bäst !!
Du ser mig som jag är och du accepterar hur jag beter mig & jag accepterar dig precis som du är !
om du inte fanns på jorden skulle jag inte skriva det här idag .
Gumman tillsammans är vi äkta vänskap <3
Du får mig att känna mig trygg när jag känner mig svag.
Det finns ingen bättre vän en människa kan få !
om du försvann ifrån mitt liv skulle jag inte kunna leva för du är min livs kraft och så mycket mycket mera !
En hel dag med dig och man kan inte vara ledsen du får mig på gott humör vad du än säger.
Du är det finaste jag vet !
Jag älskar dig precis för den du är .
Du & jag är det bästa som har hänt .
Kommer du behöva mig så kommer jag alltid ställa upp för dig!
Utan dig skulle jag bara vara en utav miljoner.
jag kan inte leva utan dig en enda sekund av mitt liv !
Du är en ängel för mig.
Du är ljuset i mitt mörker !
Utan dig skulle mitt liv vara tomt och svart.
och jag skulle inte klara av att leva utan dig .
Varje gång jag ser dig blir jag glad, När vi bråkar är det värsta som finns !
Du är hela mitt hjärta <3
 
Jag Älskar dig Sara Anna Södersten du är den underbaraste person jag någonsin har träffat !<3
Vår första puss bild :*
vet att det blev långt men det gjorde jag med mitt hjärta <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0