Min dag

Dagen i skolan har gått jätte bra idag vi gjorde inte så mycket kollade film & målade typ haha! :)
Slutade vid kvart över 2 typ och då var jag med Jennifer ett tag & vi typ pratade lite och så, sen fick jag lov att dra hem & vänta på att mamma skulle komma, fick lov att följa med henne till Affären så då passa jag på att köpa massa nyttig mat, massa frukt & mini youghurt och massa sånt! :)
Och sen när jag kom hem igen sov jag lite & just nu sitter jag i min säng och skriver med bästaste, & dunkar musik! hehe kände att det här inlägget blev väääälllllldiiiiggggtt långt men vad gör väl de? :)
Asså ååååååhhhh jag vill också kolla på Justin Bieber!!! :'((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0