Min dag

 
Hej på er!
Min dag i Mora med Signi & Bubbis har varit jätte bra, vi shoppade och fikade lite och så liksom! :)
Först fika vi på waynes och då drack jag en smarrig frappe kan dricka hur många som helst men dock är dom så dyra, 50 kr liksom men de e den värd! ;)
Iaf sen va vi inne på en massa affärer jag köpte lite och så, sen gick vi in på en ''sexbutik'' haha köpte Glow in dark kondomer tyckte dom va så fräna haha ;)
Sen gick vi och solade också sjukt skönt lite färg fick man på armarna så de e nice! 
Sen åkte vi till Noret kolla runt lite sen gick vi till Donken som dom tjockisar vi är :3
Men gött äre, ska man leva gott ska man äta gott, men iaf så tänkte jag lägga upp lite bilder hihi bara för att! :)
Nu ska jag kolla på tv hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0