Mammas dator

Hej förlåt för jag uppdaterar jätte dåligt men det får ni stå ut med ett ganska bra tag till eftersom min dator är sönder nu så får jag använda mammas tillsvidare! :) 
Men hoppas verkligen jag får en ny i julklapp skulle bli världens gladaste då!!
Så ja, ja och min bror är hemma själva nu för mamma är på julbord med sina kompisar så dom kommer väl hit och har efterfest senare skulle jag tro.. -.-'
haha jaja ikväll så har jag kollat på filmer och myst sen gick jag till Sara en sväng och va med henne, va as länge sen men trevligt var det! :)
ska väl troligen kolla lite film snart igen vet bara inte vilken jag ska kolla på.. :s
men ja, jag har inte så mycket mer att skirva om så får väl ta och säga hejdå nu & så får vi se om det dyker upp nått till inlägg senare men det är tveksamt!
Puss <3
 
 
Jävla idiot du kan dö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0