Hemma

Hejsan är hemma från Kreta nu!
Eller ja jag kom hem igår och så men orkade inte blogga då för var med Linn och vi badade och så sen sov hon här och så myspys! :)
Men iaf resan hem igår va jätte jobbig eftersom vi landade i stockholm i Söndags men bil jäveln va sönder så vi fick bo på hotell en natt i Stockholm också men det gick bra det åh! Sen fick vi en hyrbil så våran bil är kvar i stockholm på lagning nu så vi lär väl dra dit i slutet på den här veckan igen! :)
Men de e bara kul att komma bort från Orsa!
Idag iaf så är de fult väder och jag fryser och har tråkigt, tror jag ska va med Linn lite senare idag också, kul kul!
Men orkar typ inte skriva mer nu, det kommer en video lite senare, på vad jag köpte i kreta & på flygplanet & vad jag fick när jag fyllde år! :D
Och bilder från kreta kommer senare också!
Men iaf får se om jag uppdaterar nå mer idag?
puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0