Sommarlov typ

Hehe hejsan förlåt för dålig uppdatering men jag kan berätta lite om vad jag gjort! 
Ja i Måndags så var jag i skolan & vi typ bakade och lagade mat och massa sen så cyklade vi ner till campingen och myste, vi har ju kreativaveckan så ja det var jätte mysigt och kul! Senare på kvällen kom Jennifer hit och sov här super myyyyyyys! ^^
Ja i Tisdags i går då alltså så skulle vi cykla till Mora men eftersom jag är så hostig så fick jag inte cykla så jag och Jennifer tog bussen in till Mora där vi mötte dom andra sen fika vi och kolla på tråkiga tavlor fyfan :(
Sen åkte jag hem och va hemma och så sen var jag med Signe på Moraeus med mera det var super kul, träffade Yohio & petter :D Missar ju Petter på grönan men vem bryr sig ? jag fick träffa han ändå ;)
Idag skulle vi cykla till Holen tror jag, jag vet inte riktigt eftersom jag är hemma haha så man kan säga att jag har SOMMARLOV nu :D 
efterosm jag åker på lördag ihihihihiih ^^
Nej men iaf idag måste jag plugga som en gris och så ja, oh just de GRATTIS BÄSTA PAPPA <3
Men skriver mer senare,
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0