Godmorgon

Godmorgon på er, har inte orkat blogga nå nu i helgen så ja, tänkte skriva lite om vad jag gjort!
i Fredags gjorde jag väl inte så jätte mycket, jag var med Linn ett tag och vi köpte glass och satt ute i solen, riktigt mysigt!
Sen i lördags drog jag & Linn in till Mora köpte bara två saker, en ring & ett armband jätte fina verkligen, kanske kommer nån bild på de senare? jag vet inte? Men iaf vi hade iaf shoppat klart vid 3 när alla affärerna stängde men bussen hem gick 5 över halv 6.. så vi bestämmde faktiskt oss för att vi skulle gå hem! :)
Så ja, vi gick hem från Mora till Orsa haha asså de va inte så jobbigt de var faktiskt riktigt kul och mysigt men i slutet dog man i fötterna typ... :/ 
Och igår gjorde jag verkligen ingenting bara låg och sov typ! :)
& jag har inga nya bilder från helgen på datorn för jag orkar inte lägga in dom nu..:/
Men iaf ska jag berätta vad jag ska göra idag?
Ja, först ska jag ju till skolan & så ska mamma boka tid åt mig på vårdcentralen, så fårse om jag ska dit idag eller om jag måste åka in till akuten ska nog ta lite prover och så..
Men sen ska jag hjälpa Jokmokjennan att färga hennes hår :D
Kommer blir grymt fint, och jag vet inte kanske skulle till Mora idag också? :s aaja det visar väl sig hehe,
skriver mer senare!
puss <3
Ja jag la in bilderna ändå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0