Hemma

Hejsan!
Äntligen hemma, åkte aldrig och nå prover idag som tur va! :)
Men var i Mora med mina flickor istället, köpte en present till världens bästa mamma som fyller år på Fredag! <3
Men sen fikade vi lite också drack världens godaste kaffe latte med vanilj smak asså mmmmmh det godaste som finns, seriöst! 
Sen så åkte jag & Jennifer hem till henne och så färgade jag hennes hår, det blev as snyggt! 
Sen hoppade vi lite studsmatta, och naturligtvis så har jag blivit jätte hostig igen... :(
Så ja, nu ligger jag i sängen och lyssnar på en as bra låt & hostar och ska snart sova tänkte jag! :)
Har ju hemkunskap i morgon bitti, men de blir någ kul skulle jag tro.:D 
Men skriver kanske mer lite senare, ikväll,
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0