Smink jag brukar använda

Börjar alltid med att kleta på mig foundation eller conciler men eftersom det är ''sommar'' nu så använder jag bara conciler! :)
 
Efter det så tar jag ett matt puder i hela ansiktet så jag jämnar ut färgerna!
Sen efter det tar jag ett solpuder från H&M och lägger det på kindbenen!
Efter det brukar jag lägga ögonskugga, men inte varje dag men oftast!
Efter de så brukar jag antingen använda en svart kajal eller en vit kajal!
Efter det brukar jag oftast lägga lite eyeliner!
Sen använder jag alltid mascara efter de!
Sen brukar jag oftast avsluta med ett läppstift eller läppglans men har inte använt de på ett tag nu så kännde att de inte var nödvändigt att visa här! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0