Godmorgon

Godmorgon på er sitter just nu i mitt rum och väntar på att Jennifer ska duscha klart, hon har då sovit hos mig sen i Lördags mysigt!
Men ja är inte i skolan idag för har studiedag så himla skööööönt ett plus är att det är måndag så man får en extra vilodag!
Iaf dagens planer är väll att städa och göra fint i mitt rum, duscha, fixa naglarna, fixa kläder inför i morgon och lite sånt! :)
och just nu är jag så irriterad på min dator asså nej usch, den laggar som fan och usch låser sig hela tiden, antingen ska jag se om jag kan lämna in den på lagning eller köpa en ny, men de är bara en tanke jag har! :)
Ja men skriver mer senare, för ska börja klä på mig lite nu och så, hörs senare, 
puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0