Min dag

Min dag idag har varit lite sisådär..
Sitter iaf just nu och lyssnar på värdens bästa låt, som är moonshine med Bruno Mars, och är lite smått irriterad och sur på haha mmh.. 
Men ja dagen i skolan var helt okej och så de enda negativa var väl att jag var så trött.. Ja men efter skolan åkte jag och mamma ner till Mora och köpte lite fejkblod och sånna saker, haha ni undrar säkert vad jag ska göra ;)
Det får ni veta senare hehe! 
Så ja, jag ska typ ta och hoppa in i duschen nu och bli lite ren och fräsch för de e ju FREDAG i morgon!! 
Älskar fredag.
Hade planer men dom kan ta sig i röven och försvinna!! :D 
Men skriver mer i morogn eller kanske hinner med ett till inlägg ikväll? 
Puss på er sötisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0