Back On Track

Försvann från bloggen några dagar/veckor men min dator är lite klurig hehe men just nu funkar den finnemang! :)
Iaf sitter i skolan nu och har jätte trökigt höhö.. men ja efter skolan drar jag och mammsen och kanske pappsen till Mora för ska dit och köpa ett par skor och en t-shirt och kanske nått mer jo sminkbortagning!!!! Var ju i Mora med mamma för nån dag sen och köpte ett par skor och mjukisbyxor men orkar inte visa de, men iaf dom skorna jag skulle ha då egentligen fanns det bara en sko av för dom som jobba där hitta inte den andra så får hoppas att dom hittat den tills idag nudå!!
Men ja nu ska jag väl på lektion eller nått, så skriver väl mer senare!
puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0