trött..

Hej på er, inte orkat blogga idag faktiskt haha som alla andra dagar? Nej men dagen började med att jag gick upp klockan 5 i morse för klassen skulle till Falun på nån teater/musikal Oliver Twist, så vi åkte från Orsa 07.50 i morse och jag trodde seriöst jag skulle dö var så sjukt trött.. Sen så kollade vi på den och den sög.. Den var as tråkig men dom var väl duktiga men inget jag skulle vilja se om.. Sen åkte vi hem och när jag var hemma så gick jag direkt och la mig och sov en stund sen har bara tränat lite och så. :) 
Det är så min dag sett ut, asså känner nu att jag måste verkligen börj ta bloggen på lite mer seriöst nu. Men jag har liksom aldrig tid, händer så mycket hela tiden!
Men ska försöka blogga mycket i morgon, kan inte lova nånting!
Nu känner jag att dettablev ett väldigt långt inlägg så jag stoppar här, skriver mer i morgon ska sova snart och så, så jag säger väl godnatt nu också!
Pusss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0