Hos Lina

Just nu ligger jag i Linas säng och myser medans hon är i duschen, det kommer nog inte bli så himla mycket uppdatering i slutet på denna vecka eftersom jag är i Grängesberg hos Lina då & har inte så bra internet här bara så ni vet! :)
Men på måndag kommer jag blogga mer och även svara på frågestunden tror jag. 
Så igår när jag kom hit så gick vi till bibblan och satt där ett tag sen gick vi till Haffas och kolla på när dom growla haha as coolt! :D
Sen efter det åkte vi hem till Linas kompis och va där, drack lite cider & myste :)
Sen idag har vi bara varit hemma och sovit, ikväll kanske vi ska ut och träffa några också, kul! :D
Men orkar inte skriva mer nu så ni får ha det så bra, så får vi se om jag hinner, orkar eller kan uppdatera mer innan Söndag :)
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0