Live In The Moment

Så mycket har förändrats i mitt liv nu under högstadiet, tappat kontakten med min då varande bästavän, träffat nya vänner, fått nya bästavänner. Men dock saknar jag tiden som var förut.. klagar inte på det jag har nu, men allt var så mycket lättare förr, inte lika mycket stress över skolan,kompisar,utséende & allt det där.. Prestera allt man kan i skolan få bästa betygen och allt det där, det är liksom inte min grej har jag märkt hehe, men jag gör det bästa jag kan och det lönar sig i slutändan! 
Och när man tänker tillbaka på gamla tider får man tårar i ögonen, vad hände med allt egentligen varför blev allt som det blev? varför är allt som det är idag? Förstår inte riktigt! 
Men såklart så är jag sjukt glad över dom vänner jag har idag &  ni betyder så sjukt mycket för mig!
Love u all <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0