SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

skulle du kunna göra en kvällsrutin? 
Njae vi får se! :)
 
Favoritämne i skolan? 
Typ idrott,hemkunskap,musik & Teknik :)
 
Vad är ditt favoritsmink märke?
Det är nog faktiskt Maybelline New York! 
 
Vad tyckrt du om orden swag o yolo? 
Jag stör mig på dom båda om man använder dom seriöst..
 
Hur många hårfärger har du haft?/ och vilka? 
Jag har haft ganska många,10 stycken faktiskt, Min vanliga hårfärg,rödlila,brunt med rödlila lugg, oranga slingor,blonda slingor, mörk brunt, blond dip dye, rosa dip dye, lila dip dye, och rött :)
 
Är du kär? 
Ja det är jag faktiskt :)
 
Favoritglass?
Alla Ben&Jerry's ååh älskar dom!!
 
Använder du något speciellt till ditt hår? 
Nej inte direkt men jag använder mig utan lite olika saker efter jag duschat! :)
   
 
Beskriv en perfekt dag för dig! 
En perfekt dag för mig skulle börja med att jag skulle vakna upp med den underbaraste killen av dom alla, i ett varmt soligt land och bara få bada och bli brun! dricka goda drinkar & njuta, fy vad härligt det är en perfekt dag för mig! 
 
Bästa drickan? 
Finns jätte många som jag tycker om men om jag måste välja så blir det citron vatten & ice coffie! 
 
Choklad/chips 
Asså jag gillar ju båda men chips tröttnar man fortare på så jag väljer choklad! :)
 
Hemmakväll/fest 
Det beror på vad jag är påför humör, går inte att välja!
 
Katt/hund 
Båda, har ju katt men vill även ha en söt liten vovve :')
 
Vad tycker du om din skola? Haha 
Jag gillar inte min skola.
 
Vilken frukt gillar du? 
Jag gillar,äpple,apelsin,annanas,päron,vindruvor,kiwi ja och lite banan så det är dom jag kommer på nu! :)
 
Vilket klädmärke på kläder har du mest av? 
Vet inte om det räknas som ett ''märke'' men det är H&M!
 
Hur många hårfärger har du haft under senaste 2 åren? :)))))
Orangea slingor,blond dip dye,rosa dip dye, lila dip die, mörkbrunt & rött :)
 
Vem är du som person?
Jag skulle nog säga att jag är snäll,omtänksam,ärlig,rolig,ganska blyg! :)
Men jag kan också säga att jag är en väldigt glad person som gillar att göra saker haha, men jag har även mina depp stunder.. som är sjukt jobbiga..
 
Hur gammal är du? 
Jag är 15.
 
När fyller du år?
23 Juni.
 
Vem är högst upp på din snap lista om du har snapchat?
Linus <3 
 
Kan du visa ditt rum? 
Ja det kan jag säkert göra när jag gjort årdning i det lite bättre! :)
 
Är du snäll? 
Jag hoppas väl på det! :)
 
Har du husdjur?
Ja, jag har två katter!
 
Gör nån challenge 
Då får du kommentera vad jag ska göra.
 
Börja med sminkvideos 
Ja kanske vi får se!
 
Gör massa roliga videos:D
Som sagt kommentera vad jag ska göra isåfall. :)
 
är du duktig i skolan? 
Njae..
 
hur mycket pengar får du i månaden ?
800 kr 
 
Brukar du och Jessica bråka? 
Nej, varför skulle vi de?
 
Vad fick du för betyg ?
Ganska bra! 
 
Vad vill du jobba som? 
Med nått inom mat! :)
 
Favorit skor?
Har dock inga favorit skor tyvärr.. :/
 
Favorit appar i mobilen?
Instagram & snapchat 
 
Kan du göra en what's on my iphone ? 
Ja det kanske jag kan göra, tack för tipset! :)
 
var köper du ditt smink? 
H&M eller Lindex och ibland åhlens typ :)
 
Sminkar du dig varje dag?
Nej verkligen inte!!
 
Kan du göra en video där du sminkar dig?
Njae vi får se.
 
Hur kan du ha så fint hår? 
Det är dock inte så fint eftersom det är jätte slitet, tycker iaf jag! :)
 
Har du kroppskomplex? 
Ja det har jag, vem har inte?
 
Vad har du för färg på din tandborste?
Röd,vit & rosa 
 
Är du tillsammans med någon? 
Nej det är jag inte!
 
Gillar du nån?
Ja..
 
Vilka bloggar läser du? 

http://www.nattstad.se/jenniferak
http://www.nattstad.se/anemonecallman
http://www.nattstad.se/miiiinblogg
http://www.kissies.se/
http://keela.se/
http://jessiicastegervall.blogg.se/
 
Hur mycket får du i månadspeng? Och vad slösar du mest pengar på?
Jag får 800 kr ungefär och allt går nästan på kläder och sånna saker.. 
 
Varför började du blogga? 
Jag har alltid tyckt det varit roligt att skriva & sen så ville jag ha en blogg och drf började jag blogga! :)
 
Är det här din första blogg?
Nej det är det inte har haft flera stycken innan den här, men det här är den enda som är seriös!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0