SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

vad använder du för plattång? 
En från Babyliss :)
 
bästa klädaffär? 
Det finns många men typ Lindex,H&M,Cubus,Gina tricot,New Yorker & typ Bik Bok hihi ja :)
 
Bästa skönhetstips? 
Har inte direkt nått.
 
hur lång är du? 
165,5
 
Justin bieber eller onedirection ? 
onedirection faktiskt :)
 
Bästa landet du varit i? 
Grekland :)
 
blir du lätt brun på sommaren? 
Nej tyvärr..
 
platt eller lockigt hår?
Gillar båda :) 
 
Sommar/vinter? 
Sommar!!
 
Vad går du på för skola? 
Orsaskolan.
 
Trivs du i din klass? 
Ja verkligen!
 
Är du nöjd över dina betyg? 
Njae.
 
är du en spara eller slösa? 
Slösa helt klart!
 
Vad heter du på kik?
Carrokunghermansson
 
favoritfärg? 
Rosa, men gillar typ alla andra färger också!
 
favoritkändis?
Justin Bieber
 
vad heter du på instagram? 
ccarrohermansson
 
 
 
vad är ditt bästa och sämsta köp? 
Jag vet faktiskt inte riktigt!
 
linne eller t-shirt?
Linne
 
sämsta ämne i skolan? 
So helt klart!
 
Vad heter dina föräldrar? 
Ewa & Kenneth
 
vilken är din absolut favorit mascara? 
The rocket 
 
vilken är din favorit foundation? 
Fit me eller BB creme
 
Vad brukar du göra på fritiden? 
Va med kompisar & träna 
 
Går du i nån sport?
Nej det gör jag inte!
 
Lägg upp en bild på din kik & snapchatt
 
 
 
Vem är Lina?
Lina är en av mina bästaste vänner, hon är en helt underbar person som betyder sjukt mycket för mig! <3
 
 
Snusar du?
Nej det gör jag inte!
 
Röker du?
Nej har faktiskt slutat men händer att jag fuskar ibland..
 
Dricker du?
Ja ibland :)
 
När brukar du gå och lägga dig? 
När jag blir trött!
 
Sko storlek? 
37,38,39 
 
Har du snusat nån gång? 
Ja!
 
Jag saknar dig så sjukt mycket! 
Förstår inte varför vi bråkar så mycket hela tiden, snälla kan vi inte träffas igen? 
Du vet nog vem jag är!
Nej vet dock inte vem du är men saknar säkert dig också hehe. :$
 
vill du gifta dig? 
Ja
 
hur många barn vill du ha? 
Jag vet inte riktigt!
 
hur gammal är den äldsta du hållit på med? 
95,a alltså 19 år i år :)
 
hur gammal är den yngsta?
99,a alltså 15 år i år! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0