Dag 16 — Hur jag sminkar mig

Börjar först med att tvätta & återfukta ansiktet och då tar jag hjälp av dessa en Nivea Soft eller en Moisturizing cream från Noabay:
Sen efter det tar jag på mig en BB cream i hela ansiktet, jag använder mig utan Maybelline New Yorks Dream Fresh BB med spf 30!
Efter de så tar jag och lägger en concealer under ögonen och där det behövs, jag använder oftast min från Maybelline New York, Fit me, tycker den är super duper bra & jag har i nummer 15.
Sen tar jag ett puder från H&M och lägger det i hela ansiktet, jag har i nummer 11 Ivory Mist.
Efter det så tar jag mitt Bronzer från Elizabeth Arden och lägger det på kindbenen!
Sen brukar jag lägga en eyeliner och då använder jag mig utav en från Maybelline New York!
Och tillsist så lägger jag på nått lager Mascara, som också är från Maybelline New York!
 
 
 
Så det var väl hur jag brukar sminka mig till vardags, ska se till att fixa en smink video nu i veckan kanske istället? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: HEJ

JAA FIXA DEEEE<3

2014-01-13 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0