Dag 21 — Min dag i bilder&text

När jag vaknade i morse så öppnade jag dörren och då kom min lilla murremisse och myste lite med mig, hihi han är så söööt! :3
Sen klädde jag väl på mig nå skit & så sen följde jag med mamma till Ica, sen efter det for vi upp och hämta Jennifer!
Och efter vi hämtat henne åkte vi hem till min pappa och åt lite mat, gott gott!
Sen va vi där en stund och flummade oss lite,
Sen åkte vi hem till min mamma igen och satt här och lyssnade på musik och sen började vi fixa oss inför Leif, hehe var dock inta så mke drag där idag.. 
Sen mötte vi Gabi också!
 
 
Och sen var vi bara på Leif ett tag!
Sen gick vi hem och nu sitter vi bara hemma och lyssnar på musik & är trötta tror jag ?
Men det var väl ungefär min dag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0