Frusen

Usch sen jag kom hem från Mora har jag bara legat i sängen och frysit, brukar aldrig frysa i mitt rum? Det är ju oftast lika varmt som en kamin!! Men håller väll kanske på att bli sjuk? :/
I alla fall så ligger jag och planerar lite om resten av dagen, måste verkligen träna och träffa Evelina eller ja, jag ska ju träna med henne!!
Sen ska jag nog faktiskt bara ta det lugnt, funderar också på att kanske färga håret idag eller om jag nu gör det i morgon, det får vi se! ;) 
Men ska nog faktiskt ta och kolla på ett avsnitt av '' Det okända '' nu hehe älskar sånna program med andar,spöken och andra väsen hehe tycker det är så spännande! 
Så skriver mer senare!
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0