rummet

Godkväll på er!
Just nu sitter jag i mitt rum har precis städat klart det såg ju ut som ett bombnedslag efter nyår haha, och har inte varit hemma så har inte kunnat städa förens nu. Tänkte skriva lite om min dag!
Den började med att jag sov hos Evelina igår & idag på morgonen så åkte vi till Mora och fixa lite grejjer sen åkte vi hem till mig och jag skulle färga Eves hår ljusbrunt, men de gick fan int,  det va fortfarande svart även fast vi använde blekningsmedel hahah, morots eve ;) Sen efter hon åkt hem så har jag bara tagit det lugnt och så, sovit lite och kollat på tv. 
Senare ikväll blir det nog bara att kolla på en film eller nått liknande, kanske nån serie, jag vet inte?
Vi får se om jag bloggar nå mer i dag, har liksom inget att skriva om, och har inte alls nå idéer på vad jag ska skriva om så det kan ni kommentera, vad ni vill läsa om eller se! :)
Men ska se om jag hittar nått att kolla på nu, så vi höres. 
Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0