Jenkan 16 år ♥

Grattis bästa du, du ska veta hur mycket du betyder och har betytt för mig sen vi lärde känna varandra, du är helt underbar, du är med en vän du är som min syster, seriöst hur skulle jag klara mig utan dig?? Alla våra minnen och våra stunder och vi får inte glömma våra samtal om allt och ingenting! Du finns verkligen där varje gång jag mår dåligt och det är jag så himla taksam för. Varje gång jag är med dig mår jag alltid bra, jag kan verkligen vara mig själv med dig! Vi har kännt varandra sen typ slutet på 7an då vi började prata mer & började åka longboard tillsammans och vi började spendera mer tid tillsammans, men sen kom den där sommare som jag verkligen ångrar.. Men vi höll kontakten ändå lite till och från.. Och jag är så sjukt glad över att vi blev så nära varandra, med dig kan jag prata om absolut allt!! Är så sjukt stolt över att kalla dig en av mina bästavänner. Så begåvad och så otroligt fin, jag känner på mig att du kommer lyckas så himla bra i livet, med din talang och ditt perfkta utséende & din underbara personlighet, du är ärlig och man kan helt klart lita på dig till 110 %. Men jag hoppas verkligen du får en super bra dag bubbisen, och glöm aldrig att jag älskar dig! 
<3
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0