SCHOOL

Hej på er allihop :)
Tänkte skriva lite om mitt liv just nu, har ju inte bloggat på jätte länge men de är för jag varit i Marocko och så, sen haft fullt upp eller ja egentligen inte men haha man kan ju alltid låtsas.
Nej men just nu så ser mitt liv ut på detta sättet, jag har då nämligen hoppat av skolan och jag är faktiskt nöjd med det, men de börjar bli rätt långtråkigt på dagarna för jag kan inte jobba, eller jo de kan jag väl men dock får jag inte betalt då så jag tycker det inte är värt de.. Men jag ska söka om till ett gymnasium i Falun i Januari så då får jag hoppas att jag kommer in på gymnasiet igen haha ;)
Men de är så det ligger till! 
Men ska verkligen försöka med bloggen igen, vet att jag säger så typ hela tiden men måste verkligen.. 
Kan ta lite mer om de sen om ni skulle vilja veta!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0