Min kväll..

Heeej alla fina människor :) De var ju ett tag sen nu, men ska ta tag i bloggandet igen, tänkte skriva lite om min dag igår, den började med att jag vaknade och åt lite frukost och så sen åkte jag till Jessica och va där ett tag och pratade. Sen åkte jag och hon in till Mora en sväng och träffade George ganska kul hehe och åt kebabtallrik super gott!! Sen när vi kom hem så fixade vi oss lite och sen drog vi till Som och drack lite men vi var inte där så länge, så vi gick hem, och när jag kom hem så kollade jag på nån serie med mamma, mysigt! Sen sova jag haha..
Intressant va ? ;) 
Men idag så har jag hitils inte gjort nånting typ, sovit hehe! Men ska ta och städa lite här hemma snart, så skriver väl lite mer senare, puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0