My day

Min dag idag har varit lite upp och ner började med att jag försov mig i morse skyndade mig till bussen som åkte när jag gick över vägen, så då var de bara att vända och gå hem igen, skit arg! Mamma skjutsade mig till skolan men jag var inte kvar länge, kanske var där i 40 minuter sen tog jag en buss hem igen, för mådde verkligen inte bra.. Hade ångest,var arg,ledsen, och kännde mig otroligt värdelös och ful vilket inte är så kul att känna.. Känner liksom inte att linjen jag går är nått jag vill så de är faktiskt ganska tråkigt och inte ganska bara utan jätte tråkigt.. 
Men ska ge de en chans till annars funderar jag på att byta.. Men iaf när jag kom hem igen så åkte jag och handlade med mamma och så sen for vi hem en sväng, sen skulle vi tanka och då passade vi på att ta en lunch på kaffestugan samtidigt, super mysigt och gott!! 
Älskar att umgås med min mamma och fika och göra olika saker. 
Men sen åkte vi väl hem och då sov jag lite och mådde dåligt för mig själv men det gick över efter ett tag så mår bra nu iaf! :)
Så nu ska jag ta och försöka sova för klockan är över 12 men jag har sovmorgon till 12 i morgon så de e toppen!;)
Skriver mer i morgon helt enkelt, puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0