Helgens Planer

Den här helgens planer är att på Lördag ska jag på grillfest hos signe, där vi kommer grilla och dricka gott, mumms! :)
Älskar grillat, så gott! Hoppas bara det blir fint väder så det inte regnar, haha tror vi kommer grilla ändå. ;)
Men de ser jag verkligen fram emot, och även på lördag så ska jag,mamma,pappa och min bror åka ner till Falun och kolla på min lägenhet som jag får flytta in i tidigast 1 Juli, asså jag längtar så sjuuuukt myckt, äntligen få flytta ifrån äckel Orsa! Fast kommer ändå sakna kompisarna.. Men ska tvinga Evelina att komma till mig nästan varje dag, hehe ;)))
Så det är så mina planer inför helgen ser ut, vet inte än om det händer nått på Fredag eller på Söndag men det visar väl sig sen lite längre fram eller ja haha det är Fredag i morgon, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0