Min dag

Min dag idag har varit grymt tråkig, eller ja jo det har den. Har bara varit med pappa och mamma ett tag och sen sovit och kollat på Family Guy + en långpromenad för ett tag sen! Men de har varit ganska skönt ändå, men eftersom jag hoppat av skolan så har det blivit så långtråkigt att vara hemma och det finns inget jobb i Orsa som behöver hjälp just nu så de suger.. :) Men ska ta och fortsätta kolla på tv nu och dricka mitt pulver gottgott! :) 
Oh för er som undrar vad jag menar med pulver så har jag börja gå ner i vikt och det funkar faktiskt , har gått ner 4 kg förra veckan oh de va då jag började så får väl hoppas på bra rasultat helt enkelt! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0